Korzyści płynące z wynajmu lokalu znajdującego się w dobrej lokalizacji mogą być naprawdę bardzo duże. Kluczowe jest jednak to, aby znaleźć odpowiednie osoby, które się na taki wynajem zdecydują. Niektóre lokale posiadają swoje cechy specyficzne utrudniające wynajem, Dlatego też wielu właścicieli zastanawia się, jak reklamować stronę z ogłoszeniami, aby zawsze mieć możliwość znalezienia chętnych.
Odpowiedzią na to pytanie jest marketing internetowy oraz efektywne kampanie prowadzone między innymi w wyszukiwarce internetowej- miejscu, w którym użytkownicy szukają tego, co my chcielibyśmy im zaoferować. Tym samym, reklama wynajmu biur może być nienachalna i nieinwazyjna, a jednocześnie bardzo skuteczna i sprawdzająca się w codziennej praktyce. Na stronie herbewo.krakow.pl znajdziemy przykład obiektu, który oferuje lokale do wynajęcia w prestiżowej, krakowskiej lokalizacji.
Reklama poprzez pozycjonowanie strony
Pozycjonować można stronę z ogłoszeniami lub też stronę internetową wynajmowanego obiektu. Polega to na tym, że na początku wybiera się określone słowa kluczowe, które cieszą się popularnością wśród użytkowników. Istnieje bowiem specjalne narzędzie, które pokazuje statystyki związane z miesięczną ilością wyszukiwań danego hasła w Google. Im więcej osób dane hasło wyszukuje- tym większa może być na nie konkurencja ze strony innych firm, które też chciałyby się w taki sposób reklamować. Jednocześnie, najbardziej wyszukiwane hasła są w stanie wygenerować dla nas najwięcej korzyści. Dzieje się tak dlatego, że im więcej osób wpisuje dane zapytanie do wyszukiwarki, tym więcej ma szansę zauważyć link do naszej strony i do niej przejść, tym samym zapoznając się z taką ofertą jak wynajem mieszkań czy wynajem biura dla firmy. To powinno się bezpośrednio przełożyć na zyski dla przedsiębiorstwa, a także na to, aby nigdy nie mogła ono narzekać na brak osób zainteresowanych najmem. Pozycjonowanie strony pozwala też sprawić, aby dana firma wybiła się ponad konkurencję na rynku lokalnym. Oprócz pozycjonowania warto trochę popracować nad warstwą tekstową strony internetowej, aby faktycznie zostały tam przedstawione największe walory danego miejsca, które wyróżniają je na tle innych.
Reklama poprzez banery
System Google Ads daje możliwość emitowania reklam banerowych przy jednoczesnej możliwości rozliczania takich kampanii w modelu płatności za efekty. Oczywiście, specyfika takiej kampanii jest odrobinę inna, gdyż poprzez banery raczej budujemy świadomość istnienia danego miejsca na mapie miasta. Nie pozyskujemy więc użytkowników, którzy mają konkretny cel- na przykład szukają odpowiedniego lokalu na wynajem. Pokazujemy reklamę osobom czytającym artykuły i przeglądającym różnego rodzaju treści tematyczne, które mogą się zainteresować wynajmem lokalu w zaprezentowanym budynku. Szeroko zakrojona kampania reklamowa tego rodzaju również może dawać dobre efekty, których skuteczność w bardzo łatwy sposób można monitorować i kontrolować.