Wszyscy
promują się latem, ty promuj się z wykorzystaniem jesieni i zimy.
Oczywiście, jeżeli wiesz, że Twoja klientela ma poczucie humoru
lub lubi jesień i zimę.
promują się latem, ty promuj się z wykorzystaniem jesieni i zimy.
Oczywiście, jeżeli wiesz, że Twoja klientela ma poczucie humoru
lub lubi jesień i zimę.
Wyobraź
sobie bowiem jaką minę zrobią klienci, którzy przechodząc obok
kolejnego sklepu zamiast słomkowych kapeluszy na „głowie”
uśmiechniętego słoneczka, zobaczą czarny cylinder na głowie
bałwanka. Pewnie się zatrzymają. I teraz tylko pozostaje pytanie –
czy wejdą do środka? Jeżeli na zewnątrz jest upał, może taki
zimowy akcent ich zachęci.
sobie bowiem jaką minę zrobią klienci, którzy przechodząc obok
kolejnego sklepu zamiast słomkowych kapeluszy na „głowie”
uśmiechniętego słoneczka, zobaczą czarny cylinder na głowie
bałwanka. Pewnie się zatrzymają. I teraz tylko pozostaje pytanie –
czy wejdą do środka? Jeżeli na zewnątrz jest upał, może taki
zimowy akcent ich zachęci.
Generalnie,
w promocji często chodzi o to, żeby nas zauważyli, ale ważne też
jak nasza promocja zostanie odebrana. Jak niedawne przykłady różnych
napoi pokazały, nie wszystkie promocje „wybijające się” i
„oryginalne” faktycznie zachęcają ludzi do korzystania z danych
towarów. Z tego powodu warto się poważnie zastanowić czy nasza
promocja będzie dobrze odebrana, można zrobić jakieś badania
focusowe, można sprawdzić czy ktoś kiedyś robił coś podobnego i
jakie to przyniosło efekty, etc.
w promocji często chodzi o to, żeby nas zauważyli, ale ważne też
jak nasza promocja zostanie odebrana. Jak niedawne przykłady różnych
napoi pokazały, nie wszystkie promocje „wybijające się” i
„oryginalne” faktycznie zachęcają ludzi do korzystania z danych
towarów. Z tego powodu warto się poważnie zastanowić czy nasza
promocja będzie dobrze odebrana, można zrobić jakieś badania
focusowe, można sprawdzić czy ktoś kiedyś robił coś podobnego i
jakie to przyniosło efekty, etc.
Jesienne
i zimowe promocje w środku lata mogą być ciekawą odmianą dla
ludzi i może nam to przynieść sukces, ale gdyby się okazało, że
nie daje to zamierzonych efektów, to zawsze można jeszcze
poeksperymentować z miksowaniem zimy i lata, tzn. temu bałwankowi
możemy dać do ręki tropikalny napój ze słomianą parasolką lub
coś podobnego.
i zimowe promocje w środku lata mogą być ciekawą odmianą dla
ludzi i może nam to przynieść sukces, ale gdyby się okazało, że
nie daje to zamierzonych efektów, to zawsze można jeszcze
poeksperymentować z miksowaniem zimy i lata, tzn. temu bałwankowi
możemy dać do ręki tropikalny napój ze słomianą parasolką lub
coś podobnego.
W
końcu zostało nam jeszcze kilka tygodni lata.
końcu zostało nam jeszcze kilka tygodni lata.