Fan page na Facebooku nie jest ani
oficjalną stroną firmową, ani firmowym blogiem – jest on
narzędziem bieżącej komunikacji z Twoimi fanami. I z tego powodu
powinien on być w miarę na bieżąco z tym co akurat dzieje się na
świecie i co może Twoich fanów potencjalnie zainteresować.

Staraj się więc wrzucać na niego od
czasu do czasu informacje związane z tą otaczającą nas
rzeczywistością. Jeżeli akurat zbliża się Wielkanoc, napisz coś
o Wielkanocy; jeżeli za kilka dni będzie Wigilia i Boże
Narodzenie, napisz coś w nawiązaniu do tych świąt.
Ludzie, nawet jeśli nie obchodzą
danych świąt, wiedzą o nich i reagują na te informacje. Zazwyczaj
skojarzenia są pozytywne, aczkolwiek wszystko zależy od grupy
docelowej.
Aby sprawić, żeby Twoja konkretna
grupa docelowa była zadowolona z Twojego posta świątecznego,
możesz dorzucić do posta zdjęcie, które będzie jednocześnie
nawiązywać do danego święta i do zainteresowań Twoich odbiorców.
Masz wtedy większe szanse na to, że polubią to co napiszesz.
Tylko uważaj, żeby nie przesadzić…
Tymczasem – wesołych świąt.