W internecie można znaleźć setki narzędzi marketingowych, których celem jest monitorowanie i wspomaganie działań zwiększających ruch w mediach społecznościowych i na stronach internetowych.
Dzięki tym narzędziom będziecie w stanie poprawić widoczność i rozpoznawalność swojej firmy w internecie.
Narzędzia marketingu
1. Ducksboard
Śledzenie ile osób przyłączyło się do naszej listy mailingowej, subskrybowało naszą usługę lub kupiło nasze produkty, wymaga odpowiedniego narzędzia. Za pomocą Ducksboard możesz śledzić wszystkie dane analityczne ze swojej strony, na żywo, w jednym miejscu.
2. Picreel
To, że ktoś odwiedza Twoją stronę www nie oznacza, że automatycznie przełoży się to na konwersje sprzedażową. W rzeczywistości badania wykazują, że około 96 procent wszystkich odwiedzających nigdy już nie wraca na daną stronę internetową. Dlatego warto wykorzystać narzędzia takie jak Picreeel, które umożliwia uchwycenie tych odwadniających, którzy mają właśnie zamiar opuścić stronę www, dodatkowo przedstawiając im specjalną ofertę w zależności od tego co oglądali podczas swojej wizyty.
3. Canva
Okazuje się, że nie trzeba być specjalistą Photoshopa, żeby tworzyć interesujące grafiki reklamowe. Wystarczy narzędzie takie jak Canva i w ciągu kilku minut jesteśmy w stanie stworzyć piękne, grafiki marketingowe nadające się do mediów społecznościowych i prezentacji, do tego za darmo. Canva oferuję dostęp do darmowych szablonów i umożliwia skorzystanie z zasobów stock.
4. BuzzSumo
BuzzSumo pozwala sprawdzić na jakie tematy warto rozmawiać w internecie. Dzięki temu możemy sprawdzić jaką tematykę poruszyć na naszym blogu firmowym i w mediach społecznościowych. Wpisujemy interesujące nas słowa kluczowe w BuzzSummo i otrzymuję sprawozdanie na temat tego jaką popularnością cieszy się dany temat w internecie.
5. Oktopost
http://www.oktopost.com
Zarządzanie wpisami, komentarzami i kampaniami reklamowymi we wszystkich mediach społecznościowych w jednym miejscu.
6. VWO
Narzędzie do testów A/B. Porównujemy dwie strony internetowe i sprawdzamy, który wariant przynosi lepsze wyniki.
7. Mention
Jeśli chcesz wiedzieć co i kiedy o nas mówią internecie wystarczy skorzystać z narzędzia Mention, które na żywo śledzi słowa kluczowe i nazwy marek, tak aby już nigdy nie przegapić rozmowy z potencjalnymi klientami.
8. Autosend
To narzędzie umożliwia wysyłanie spersonalizowanych maili do klientów na podstawie tego jakie towary oglądali na stronie, jakich zakupów dokonali, itp.
9. Ope.nr
Ope.nr to fantastyczne narzędzie dla Facebooka i innych mediów społecznościowych, które pozwala dodać wezwanie do akcji do każdego linku, którym dzielisz się w internecie. Na czym to polega? Znajdujesz ciekawy artykuł, którym chcesz się podzielić w mediach społecznościowych, wrzucasz go na Ope.nr i dodajesz własny tekst i przycisk przekierowujący na Twoją stronę www. Teraz kiedy ktoś kliknie na link zobaczy zarówno artykuł jak i Twoje unikatowe wezwanie do przejścia na Twoją stronę www.
Wszystkie narzędzia marketingowe w jednym miejscu
Jeśli szukacie miejsca gdzie znajdziecie sporą ilość narzędzi marketingowych i copywriterskich w jednym miejscu to zaglądnijcie na: http://marketingtoolslist.com/