W lutym możemy wykorzystać co najmniej dwa
sezonowe wydarzenia dla rozwoju naszego biznesu. Jak to zrobić?

 

Karnawał

Karnawał w tym roku trwa do końca lutego, to daje
nam jeszcze trochę czasu na stworzenie jakiejś mega/hiper/super-karnawałowej
promocji. Karnawał to okres ciągłego imprezowania – na mrozie, na domówce, w
eleganckiej restauracji, w Polsce lub na śródziemnomorskiej plaży. Praktycznie
w każdym biznesie można wykorzystać temat karnawału: imprez, kostiumów,
ostatków, etc. „Zdążysz przed końcem karnawału”, „Karnawał cen w
naszym sklepie”, „Ostatki cenowe” – to tylko niektóre z haseł,
które można wykorzystać w promocji swojego biznesu.

Walentynki

Walentynki to przede wszystkim święto
zakochanych, ale Walentynki to też święto dla singli, ludzi po rozwodach,
zdecydowanych oponentów świętowania Walentynek. Praktycznie każdy może
świętować Walentynki, wystarczy odpowiednio to przedstawić swoim klientom. A
jakie promocje z okazji Walentynek można zaoferować? Promocje na materiały
piśmiennicze dla osób tworzących „walentynki”, promocje na imprezy,
wyjazdy, usługi szkoleniowe związane z inteligencją emocjonalną potrzebną w
kontaktach z ukochaną osobą, etc. Nie ma takiego towaru (czy usługi), którego
nie dałoby się sprzedać w połączeniu z walentynkową miłością.