W
przeciągu najbliższych dwóch tygodni warto coraz więcej uwagi na
swoim firmowym Facebooku poświęcać kwestii długiego weekendu.
Długi
weekend majowy w tym roku będzie bardzo krótki (1.05 to piątek,
3.05 to niedziela), więc dla większości osób będzie to zaledwie
trzydniowy weekend. Niemniej jednak, nawet w taki odrobinę dłuższy
weekend można wiele zrobić, odpocząć od codziennej pracy.

Dlatego
warto na swojej stronie na Facebooku zaproponować ludziom ciekawe
zajęcia weekendowe związane z Waszą działalnością. Powiązania
nie muszą być silne, gdyż najważniejsze w tym przypadku jest
nawiązywanie do weekendu, do dłuższego czasu wolnego o którym
większość ludzi już myśli.
Jedną
z najbardziej popularnych aktywności długo-weekendowych są wyjazdy,
podróże – pomyślcie więc o tym jak można połączyć podróże
z Waszą aktywnością firmową. Przykładowo:

sklep spożywczy – „nie zapomnij o większych zakupach, przygotuj
się na długi weekend”; „w ten weekend spróbuj naszych
egzotycznych owoców, a w przyszły pomyśl gdzie pojedziesz”;

sklep obuwniczy – „jeżeli planujecie wypad w góry na weekend,
sprawdźcie czy macie cały potrzebny sprzęt”;

firma developerska – „nasze piękne domy, mieszkania czekają na
Państwa, zachęcamy do ich oglądania, a tymczasem przedstawiamy
Państwu zdjęcia kilku przepięknych budowli ze świata, które może
zechcecie Państwo zobaczyć w długi weekend”.
I tak
naprawdę przy każdym rodzaju działalności możecie nawiązać do
długiego weekendu.
Waszym
zadaniem jest sprawić, żeby ludzie, którzy odwiedzają Waszą
stronę na Facebooku byli zadowoleni z tych odwiedzin –
przypomnienie im o tym, że już niedługo będą mogli odetchnąć
od codzienności jest zdecydowanie dobrym krokiem ku temu.