Notki na Andrzejki i Mikołajki :)

Już wkrótce Andrzejki i Mikołaj. Z tej okazji można stworzyć jakąś notkę lub dwie związane z tymi świętami. Tematyka Andrzejek i Mikołajek jest bardzo wdzięczna i daje szerokie pole do popisu dla copywriterów oraz dla firm, które chcą zaoferować swoje Więcej…

Blogi Facebooka, Twittera, Pinteresta

Przy pracy z mediami społecznościowymi najważniejszym… albo jednym z najważniejszych wydaje się bycie na czasie. Warto więc czasami zaglądać na strony, na których znajdziemy aktualności. I oczywiście te aktualności mogą być różne, bo przede wszystkim istotne są aktualności ze świata Więcej…

Posty zaangażowane społecznie

Czy warto je publikować? Czy wypada je publikować na fanpage’u firmowym? Odpowiedź na oba pytania jest oczywiście bardzo prosta, a jednak wciąż posty tego typu nie pojawiają się na fanpage’ach zbyt często. Bo odpowiedź oczywiście brzmi: TAK. TAK. Czy warto Więcej…

Promocja przez żołądek

Czasami promowanie firmy na Facebooku nie polega na pisaniu o głównych produktach firmy, ale na pisaniu o produktach dodatkowych. Przykładem może tu być PKN ORLEN. Cała promocja Orlenu na fanpage’u polega na promocji STOP CAFE, czyli sieci kawiarenek, które mają Więcej…

KONIEC OGRANICZEŃ NA TWITTERZE (CZĘŚCIOWO)

Twitter stara się zdobywać coraz szerszą grupę odbiorców i służyć do czegoś więcej niż tylko publicznego ćwierkania w 140 znakach. Najnowszą zmianą jest zlikwidowanie ograniczenia 140 znaków w wiadomościach prywatnych przesyłanych przez internet. Do tej pory Twitter miał ograniczenia 140 Więcej…

Zmiany w czołówce

  Dziś dwa słowa o zmianach w wynikach najpopularniejszych fanpage w Polsce. Pierwsza trójka w przeciągu ostatniego roku praktycznie się nie zmieniła. Jeszcze rok temu (2.06.2014) pierwsza trójka z największą liczbą „fanów lokalnych” wyglądała tak: Miejsce 1: Serce i Rozum: Więcej…

Facebook ma nowe logo. Zauważyliście?

Kilka dni temu Facebook zmienił swoje logo. Czy zauważyliście jakie zmiany zaszły w logo Facebooka? Zdjęcie z: http://netdna.webdesignerdepot.com/uploads/2015/07/facebook_compare.jpg Zmiana nie była specjalnie rozgłaszana, ale jest niezaprzeczalna. Najmniej zmieniło się „f”, o którym niektórzy mówią „kultowe”. Najbardziej zmieniło się „a”, które Więcej…