O tym, że wiosna jest fajna nikogo przekonywać raczej nie trzeba (no,
może poza osobami uczulonymi na pyłki, ale może nawet i takie osoby doceniają
jej zalety?). Możemy więc skorzystać z dobrodziejstw wiosny dla potrzeb
fanpage’a swojej firmy. Jak to zrobić?

Wspólne doświadczenie zmian natury

Przynajmniej raz w tygodniu można wrzucić zdjęcie zrobione nawet
zwykłym smartfonem z okolicy swojej firmy, na którym to zdjęciu powinno być
jakieś drzewo, krzew lub trawnik w ogródku. Ważne, żeby było to miejsce, w
którym będziemy mogli obserwować jak zmienia się przyroda i dzielić się tym
doświadczeniem ze swoimi fanami. Możemy też zachęcić fanów do dzielenia się
swoimi zdjęciami zmieniającej się przyrody.

Wiosenna radość okazująca się w wiosennych promocjach

Jak już tak będziemy dzielić się naszą radością związaną z tym, że
wiosna idzie, to możemy dorzucić do tego wiosenne promocje, które jak pąki
kwiatów na drzewach (;)) będą się rozwijały z tygodnia na tydzień. Tylko pamiętajmy,
żeby w tych promocjach nie było tak, że ceny coraz bardziej spadają (a
przynajmniej nie tylko), ale żeby coraz więcej usług / towarów zyskiwało tą
wiosenną promocję.

Wiosenny nastrój w pracy

Jeżeli mamy możliwość wrzucenia na fanpage zdjęć z pracy, możemy
pokazać na nich jak wiosennie zmienia się nasz sklep / nasze biuro / nasz
warsztat (oczywiście najpierw musi się zmienić) i jak pracownicy naszej firmy
czują tę wiosnę i jak się to objawia. Dla każdej branży może to być co innego.
Zadbajmy, żeby zdjęcia które zrobimy były dobrej jakości i ciekawie
zaaranżowane.

Wiosenne fakty – ciekawostki na fanpage’u

Możemy wrzucić na fanpage jakieś ciekawostki związane z wiosną i
naturą oraz wiosną i naszą branżą, wiosną i naszym miastem / naszą wioską, etc.

Wiosenna muzyka i wiosenny film

Ponieważ Facebook umożliwia nam wrzucanie filmików na fanpage, możemy
pokusić się o wrzucenie na nasz fanpage jakiegoś ciekawego wiosennego filmiku
odnoszącego się do popkultury lub natury.
Przyjemnej wiosny.