4 z 24 prezentacji będą dotyczyły
zagadnień automatyzacji pewnych działań promocyjnych z wykorzystaniem programów
komputerowych, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.
że branża wciąż jeszcze nie skupia się na możliwościach wykorzystania
komputerów. Niewątpliwie jednak kwestia wykorzystania sztucznej inteligencji i
uczenia maszynowego zaczyna się stawać na tyle istotna, że warto się nad nią
pochylić.
wykorzystywane przez gigantów typu Google, Facebook czy Amazon, ale powoli –
wraz z rozwojem dziedziny – zaczyna się to zmieniać. Koszty stworzenia
odpowiedniej sztucznej inteligencji czy programu opartego na uczeniu maszynowym
stają się coraz niższe w stosunku do zysków wynikających z wykorzystania tych
programów.
Jeżeli będziecie na Targach,
możecie sprawdzić co eksperci mają do powiedzenia w temacie, a jeśli nie uda
się Wam tam dotrzeć, to zawsze możecie sprawdzić w Internecie jakie korzyści
przynosi już dziś wykorzystanie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego mniejszym
i większym firmom.